martes, 24 de enero de 2012

24 GENER, Reflexions d'alfabetització digital

Sessió 24 de gener del 2012

Avui hem fet classe amb l'Àngels, durant aquesta sessió ens ha explicat el funcionament del programa KompoZer, per tal de crear un portafoli amb totes les activitats que hem fet al llarg de l'assigantura.
En un principi, amb l'explicació de la professora i seguint els seus pasos m'ha semblat bastant fàcil, però un cop ens hem posat mans a l'obra per tal de fer el portafoli m'ha semblat complicadíssim, ja que no aconseguia col·locar bé les coses ni que em quedés tot ben quadrat.
La veritat es que he sortit bastant espantada perquè no sabem ben bé com funciona el programa i encara em sorgeixen dubtes de com vincular els jocs interactius, els Jclics, les entrades del bloc, etc., així doncs, em posaré mans a l'obra aviat ja que crec que necessitaré força temps i intentaré fer-ho tot practicant i mirant els webs de referència que ens ha facilitat l'Àngels.Tot i així considero que és una tasca interessant i que ens pot servir per a futures assignatures.

No hay comentarios:

Publicar un comentario